»Javni potniški promet ni pred nobenim zlomom. V to se tudi investira kar nekaj denarja, tudi finančno in kadrovsko. Mislim, da se vsi dobro zavedajo, da je to potrebno, da je potrebnih še kar nekaj korakov. Popolnoma nepotrebne izjave.«
»Javni potniški promet izven javnih sredstev ne obstaja.«
»Javni potniški promet mora postati hrbtenica prevozov v Sloveniji.«
»Vendar dokler nimamo hrbtenice javnega potniškega prometa, potem je težko kaznovati ljudi, za nekaj, kar je bilo slabo ali pa ni bilo narejeno v preteklosti.«
»Da v Sloveniji znižamo emisije iz prometa, mora javni potniški promet postati realna alternativa.«
»Javni avtobusni potniški promet še vedno predstavlja najugodnejšo obliko javnega prevoza v občini.«
»Celodnevno parkiranje bo stalo 1,30 evra, kar vključuje dve brezplačni vozovnici za uporabo javnega potniškega prometa.«
»Zaveza obeh strani je, da bomo javni potniški promet razvijali v smeri boljše kakovosti in dostopnosti.«
»Kar bo omogočilo dodaten dvig kakovosti storitev v železniškem potniškem prometu.«
»Takoj, ko bodo razmere dopuščale, bomo začeli z obratovanjem javnega potniškega prometa, kar bo del prvega sproščanja ukrepov.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju